FAQ (Frequently Asked Questions)

În cazul în care comanda este finalizată, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii inițiale și emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face numai în cadrul aceleiași luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, trebuie să ne trimiți un e-mail pe adresa salut@promergifts.ro în care ne vei comunica datele comenzii ce trebuie refăcute, cât și noile date de facturare.
Dacă vrei să anulezi sau să modifici o comandă plasată pentru un produs fără personalizare suplimentară, poți face acest lucru doar în cazul în care nu ai primit încă e-mailul de confirmare pentru expediția coletului. Pentru asta, trimite-ne un email pe adresa salut@promergifts.ro cu datele comenzii tale și, după caz, ce dorești să modifici.Comenzile plasate pentru produsele personalizate la cerere nu pot fi anulate sau modificate odată ce au intrat în producție, fiind produse unice solicitate de tine.
Imediat ce vom preda comanda ta curierului vei primi un e-mail care va conține data estimativă de livrare. Dacă ai ales să ridici comanda de la sediul nostru, vei primi un e-mail sau un apel de la noi atunci când produsele tale sunt pregătite. De asemenea, poți urmări în orice moment stadiul în care se află comanda ta, intrând în contul de client.ATENȚIE: Termenul de livrare diferă în funcție de produsul comandat, acesta fiind de obicei menționat în pagina de produs.
Acceptăm returul sau schimbul produselor în condițiile menționate în politica noastră de retur, pe care te rugăm să o verifici în cazul în care există anumite aspecte ale produsului livrat de către noi care nu te mulțumesc.
Dacă vrei să anulezi sau să modifici o comandă plasată pentru un produs fără personalizare suplimentară, poți face acest lucru doar în cazul în care nu ai primit încă e-mailul de confirmare pentru expediția coletului. Pentru asta, trimite-ne un email pe adresa salut@promergifts.ro cu datele comenzii tale și, după caz, ce dorești să modifici.Comenzile plasate pentru produsele personalizate la cerere nu pot fi anulate sau modificate odată ce au intrat în producție, fiind produse unice solicitate de tine.
În cazul în care ai primit alt produs decât cel comandat te rugăm să ne contactezi la adresa de e-mail salut@promergifts.ro, în termen de 48 de ore, menționând atât datele comenzii (număr de comandă, data comenzii și produsul comandat), cât și denumirea produsului pe care l-ai primit.Pentru pentru a putea valida returul, te rugăm să nu folosești produsul primit.